sobota, 12 maja 2012

rozdział 4."Czy ktoś czegoś nie będzie jadł ?"


*oczami Magdy *
Gdy weszliśmy do domu całą paczką  usłyszeliśmy głośnie śmiechy. Dochodziły z kuchni. Niall wziął mnie za rękę i pociągnął tam za sobą.  Zobaczyliśmy jak Julia i Zayn rzucają się mąką i wszystkim innym co wpadło im w ręce. Wszyscy się na nich gapili jak gdyby Niall powiedział, że nie jest głodny. Staliśmy tak ok.5 minut. Gdyby nie mój Horanek to stalibyśmy tam dłużej.
- Ej !!!! Długo jeszcze, bo jestem GŁODNY !!!!!! - krzyknął farbowany blondynek. Julia i Zayn zaraz się uspokoili i nie wiedzieli co powiedzieć , tylko się głupio uśmiechali.
-To może wy idźcie się przebrać, a ja i moja Nat dokończymy kolację ? -zaproponował Liam. Moja Nat ? Szczęścia życzę.
-Okej, ale ja nie mam w co - powiedziała Julia
-Na pewno się coś znajdzie - puścił do niej oko Zayn i pociągnął w stronę schodów.
-Radzę wam się pospieszyć  ! - krzyknęłam
-No właśnie - przytaknął mi Niall i się do mnie uśmiechnął. Postanowiliśmy iść do salonu, gdzie zastaliśmy Harrego i Paulinę grających w Fifę 12. Gdy nas zobaczyli dziewczyna rzuciła :
-Chcecie z nami zagrać ?
-Ja mogę ! - krzyknął Louis
-Okej, to gramy ? - zapytał  Harry
-Gramy ! - krzyknęli wszyscy, łącznie ze mną.

*oczami Natalii*

-Kolacja gotowa ! - zawołałam.
-Chodźcie ! - Liam też się wydarł i uśmiechnął do mnie. Gdy już prawie wszyscy przyszli zasiedliśmy do stołu i czekaliśmy na Julię i Zayna. Po chwili raczyli nas zaszczycić ich obecnością. Chłopak był przebrany, dziewczyna również tylko, że ona miała na sobie ciuchy Malika.
-Siadajcie ! - krzyknęła Marta.  Gdy już wszyscy byliśmy w komplecie, Niall zapytał :
-Czy ktoś czegoś nie będzie jadł ? - wszyscy popatrzyli się na niego i wybuchli śmiechem. Po obiado-kolacji, a była 16:30 postanowiłyśmy pójść do domu. Pożegnałyśmy się z chłopakami i wyszłyśmy. Idąc Julia i Magda kłóciły się o byle co, Paulina i Marta gadały o chłopakach. Przypuszczam, ze rozmowa tyczyła się Louisa i Harrego. Natomiast ja rozmyślałam o Liamie. W końcu stałyśmy przed drzwiami. Gdy weszłyśmy Maddie poleciała oczywiście do kuchni, a reszta usiadła na sofie. Chwilę później głodomor przyszedł do nas z kartką, na której pisało :

                Paulina, pojechałam na delegację do Hiszpanii. Powinnam być za dwa tygodnie.
                                                                 Ciocia.

-Tak ! Mamy wolną chatę ! - krzyknęła Julia.
- I to przez dwa tygodnie ! - dopowiedziała Marta. Wszystkie zaczęłyśmy tańczyć z radości. Gdy emocje opadły położyłyśmy się wykąpać. Postanowiłyśmy, ze do powrotu cioci będziemy spać w salonie na materacach z łóżek. Wybiła 23:30, wszystkie już leżałyśmy na swoich posłaniach i szykowałyśmy się do snu, kiedy Julia rzuciła :
-Całowałam sie z Zaynem ! - Gdy to usłyszałyśmy popatrzyłyśmy na nią przecierając kilka razy oczy.
-Naprawdę ? - zapytałam.
-Tak - odpowiedziała zawstydzona brunetka.
-O ja cię pierniczę, ale fajnie - rozmarzyła się Magda. Jeszcze chwilę o tym rozmawiałyśmy, a potem poszłyśmy tak naprawdę spać.


*oczami Julii *

Rano obudził mnie dźwięk dzwonka, był to sms od Zayna
'Hej. Myślę , że nie jesteś zła za to zdjęcie w gazecie'
Co ?! Jakie zdjęcie ? Była 8:47. Wyszłam przed drzwi wejściowe, a na wycieraczce leżała poranna gazeta, a na pierwszej stronie zdjęcie Zayna ze mną. Całujących się w dodatku ! Weszłam szybko do domu i poleciałam obudzić dziewczyny.

*oczami Pauliny*

-Co się dzieje ?- zapytałam
-Dlaczego nas budzisz w środku nocy ?! - krzyczała Natalia. Mhm, znowu się zaczyna. Znowu ją obudziłam. Przejebane ...
-Kurcze, głodna jestem - oznajmiła Magda.
-Przepraszam was kochane, ale muszę wam coś pokazać - powiedziała niepewnie Julia
-No co ? Pokaż ! - powiedziałam. Magda weszła do pokoju z dużą miską płatków i krzyknęła z pełną buzią jedzenia :
-No pokaż to w końcu !
-Okej, patrzcie. - wypowiadając to dziewczyna pokazała nam gazetę ze zdjęciem na którym się całuję z Zaynem. Nasza reakcja była zaskakująca. Magda aż jeść przestała, a jak otworzyła buzię to płatki jej z niej wyleciały prosto do miski, fuu !
-Dziewczyny co ja mam teraz zrobić ? - zapytała z drżącym głosem i łzami w oczach.
-Kobieto, na co ty ryczysz ?! - powiedziała Marta
-No właśnie, powinnaś być szczęśliwa ! To on wybrał ciebie i się nie wstydzi z tobą pokazać ! - uświadomiłam jej to.
-Naprawdę tak myślicie ? - otarła łzy, a na jej twarzy pojawił się mały uśmiech.
-No jasne ! - rzuciła Natalia
-Popieram. - powiedziała wypluwając dość sporo płatków Magda.
-Okej, to co mam odpisać Zaynowi ? - zapytała Julia
-Zależy, co ci napisał - odparł z pełną gębą żarcia głodomor. Brunetka o brązowych oczach podała nam treść sms-a. Po chwili zastanowienie Marta rzuciła :
-Napisz mu coś w stylu : no wiesz, nic się nie stało, albo coś podobnego.
-No właśnie. Coś takiego. - poparłam Martę
-Pamiętaj, nie martw się tym, co powiedzą inni. Ważne, abyś ty była szczęśliwa. I to jeszcze z nim - dodała Natalia śmiesznie poruszając brwiami.

*oczami Julii *

-Jak dobrze, że was mam. Chodźcie tu do mnie - odparłam i przytuliłam cztery śliczne i bliskie mi osoby. - Gdyby nie wy to nie wiem, co bym zrobiła. Po prostu was kocham !
Po obściskiwaniu się zrobiłyśmy się głodne i poszłyśmy jeść śniadanie. Później przebrałyśmy się , a ja napisałam do Malika.
'Hej. Nie, nie jestem zła. Co prawda zdziwiłam się, że jestem na pierwszej stronie, ale ktoś mi powiedział, że mam się tym nie przejmować. xoxo'
Po chwili dostałam odpowiedź.
'Uff. To dobrze. Chciałbym się z tobą spotkać, ale tylko we dwoje. Obiecuję, że nie będzie z nami paparazzi. xxx'
Czytając tę wiadomość skakałam z radości, a kiedy się już uspokoiłam napisałam :
'Okej. Kiedy gdzie i o której'
Trzy minuty i kolejna wiadomość :
'Może być w środę o 18:00. Gdzie ? Tego Ci nie powiem, bo to tajemnica. xxx'
Chwilę później położyłam się na materacu, a przez głowę przelatywały mi różne scenariusze naszego spotkania.




----------------------------------------------------------------------------------

WOOOW !  szybko poszło z komentarzami. Nie spodziewałam się. Chyba trzeba będzie podnieść ilość, bo nie nadążam z dodawaniem tymbardziej, że mam zawalony weekend. No i chcę dodać, że piszeMY to opowiadanie, więc jeśli piszecie komentarz, że wam się bardzo podoba MOJE opowiadanie(co mnie bardzo cieszy) byłabym wdzięczna abyście pamiętali , że jest ono napisane przez piątkę dziewczyn. Ja akurat tylko dodaję posty. Sama bym tych rozdziałów nie napisała i chcę z tego miejsca podziękować tej czwórce bez której nic by z tego nie wyszło. THANK YOU BITCHES <3
A co do komentarzy to bardzo motywują mnie do dalszego działania , bo kolejne rozdziały powinny być coraz to lepsze. Jestem pod wrażeniem tych miły słów z waszej strony. Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach napiszcie do mnie na twitterze :

@Neel_xoxo

kolejny rozdział po 5 KOMENTARZACH 


6 komentarzy:

  1. Aww ale słodko :) xxxx kocham Zayna I Julię xxxx :')

    OdpowiedzUsuń
  2. faaajne ! czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo,ale to bardzo podoba mi się WASZ styl pisania! Proszę, dodajcie następny. Czekam na coś związanego z MaNiall (Magda&Niall), oni są naprawdę słodcy! Oby dwoje uwielbiają jedzenie i są nie ogarnięci, również oby dwoje doprowadzają mnie do śmiechu, a innych bohaterów do szału!
    Mmma_xo

    OdpowiedzUsuń
  4. dodawaj następny! Kocham WAS i WASZE opowiadanie ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. haha! dawajcie już nastepny rozdział. czekaaam! :***

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ^^ masz je już napisane? na ile ???

    OdpowiedzUsuń